Reduktor Ris do wtrysku (do 270 KM)
Parownik LPG jest najważniejszym urządzeniem samochodowej instalacji gazowej. Jego zadaniem jest zmiana stanu skupienia gazu w fazie ciekłej na fazę gazową oraz utrzymanie ciśnienia na właściwym poziomie. W celu dobrania reduktora odpowiedniego do instalacji gazowej należy przede wszystkim zwrócić uwagę na moc silnika, a także generację systemu zasilania gazem.
Reduktor RIS do wtrysku LPG (do 270KM) z elektrozaworem, przyjazny w montażu, serwisie i eksploatacji. Zapewnia stabilną pracę silnika zarówno w niskich temperaturach (doskonałe odparowanie gazu), jak i przy gwałtownych zmianach obciążenia
Reduktor RIS to reduktor nadciśnieniowy, jednostopniowy o regulowanym ciśnieniu przeznaczony do układów sekwencyjnego wtrysku gazu IV generacji. To reduktor zintegrowane z elektrozaworem gazu na wejściu, wyposażony w filtr fazy ciekłej. Charakteryzuje się dużą stabilnością termiczną i ciśnieniową. Dzięki prostej konstrukcji zapewnia niezawodną i bezawaryjną pracę instalacji gazowej w samochodzie.
Zalety Produktu:
- mniejsze zużycie gazu (5-10%) w stosunku do innych dostępnych na rynku reduktorów tej klasy,
- kompaktowa konstrukcja ułatwiająca montaż w pojeździe
- zintegrowany filtr LPG umożliwiający serwis bez demontażu złączy gazowych,
- bardzo dobre właściwości termodynamiczne - udało się uzyskać bardzo dobrą wymianę ciepła z niewielkich gabarytów reduktora,
- stabilne ciśnienie robocze w każdym zakresie obciążeń dzięki zastosowaniu trzpieniowego elementu redukcji ciśnienia,
- dzięki zastosowaniu nowoczesnych materiałów doskonała izolacja utrudniająca rozpraszanie ciepła do otoczenia (pokrywy z tworzywa konstrukcyjnego), szybsze nagrzewanie się reduktora, dłuższe utrzymywanie ciepła.
- Wejście LPG: przewód miedziany Ø 8
- Wyjście gazu – kątowe (kolanko obrotowe) Ø 12
- podłączenie do układu chłodzenia – kolanka obrotowe Ø 16