Wariator wyprzedzania zapłonu SHARK
Wysyłka w dniu jutrzejszym.
Wariator wyprzedzenia zapłonu, który można zainstalować w samochodach z silnikami 3-4-5-6 i 8-cylindrowymi, wyposażonych w układ wtryskowo-zapłonowy z czujnikiem PMS typu indukcyjnego i efektem HALL. Może on automatycznie wyprzedzać zapłon jednego czujnika indukcyjnego i dwóch czujników efektu HALL (indukcyjny PMS + 2 czujniki fazy HALL lub PMS HALL + jeden czujnik fazy HALL). Na wyjściu może również generować sygnał obrotów silnika (0-12 V), który może być wysyłany jako sygnał wejściowy do stopnia wejściowego jednostki sterującej gazem. Może on automatycznie regulować wyprzedzenie zapłonu, poprawiać osiągi, zmniejszać zużycie paliwa i ryzyko wybuchów powrotnych
Specyfikacje techniczne
Napięcie zasilania 10÷14 Vdc
Regulacja wyprzedzenia za pomocą krzywych 6°-9°-12°-15°
Możliwość wyłączenia wyprzedzenia podczas zwalniania za pomocą sygnału TPS
Możliwość programowania za pomocą komputera PC i specjalnego zestawu (do kupienia osobno) w celu dostosowania do różnych modeli pojazdów